Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Πρόγραμμα αυτορρύθμισης για την online διαφήμιση


Ένα νέο πρόγραμμα αυτορρύθμισης για την online behavioural διαφήμιση (OBA), λανσάρει η WFA, με την υποστήριξη των IAB Europe και European Advertising Standards Alliance.
Το λανσάρισμα της  European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA),ανακοίνωσε η World Federation of Advertisers (WFA). Σκοπός της δημιουργίας της EDAA είναι η διαχείριση ενός νέου προγράμματος αυτορρύθμισης, το οποίο θα παρέχει στους χρήστες του internet διαφάνεια και έλεγχο πάνω στην online behavioural διαφήμιση (OBA). 


Με βάση το πρόγραμμα αυτό, οι online διαφημίσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη θα συνοδεύονται από ένα χαρακτηριστικό εικονίδιο, το οποίο θα συνδέει τους χρήστες του διαδικτύου με το youronlinechoices.eu, όπου θα μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες για την OBA και να περιορίζουν τη χρήση της, στο βαθμό που επιθυμούν. Επιπλέον. Το πρόγραμμα απαγορεύει την στόχευση της OBA σε παιδιά κάτων των 13 ετών.

Η EDAA αποτελεί παράδειγμα της συντονισμένης βιομηχανικής δράσης στις αναδυόμενες καταναλωτικές απαιτήσεις, σχετικά με υπεύθυνες επιχειρηματικές πρακτικές στην ψηφιακή εποχή. Το πρόγραμμα θα υποστηρίζεται από ένα ισχυρό καθεστώς παρακολούθησης από δοκιμασμένους οργανισμούς αυτορρύθμισης σε ολόκληρη την Ευρώπη. Σημειώνεται πως η WFA έχει παίξει καθοριστικό ρόλο, σε συνεργασία με το IAB Europe και την European Advertising Standards Alliance, στην ανάπτυξη του προγράμματος EDAA, Vice Chair του οποίου θα είναι ο Director of Public Affairs, Malte Lohan. «Το πρόγραμμα EDAA αποτελεί ορόσημο στις προσπάθειές μας να διασφαλίσουμε την ανταπόκριση της αυτορρύθμισης στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής» σημείωσε, μεταξύ άλλων, ο Lohan.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου