Παρασκευή, 7 Δεκεμβρίου 2012

Νέα καμπάνια για τα «Χρυσά Αυγά» από την AWG Athens



Μία πολύπλευρη, integrated προσέγγιση επικοινωνίας, σχεδίασε η AWG Athens για τα Χρυσά Αυγά, με πρωταγωνιστή το «Πουλάκι Τσίου».

Η καμπάνια περιλαμβάνει σε above the line επίπεδο TVC, ραδιοφωνικό spot και digital επικοινωνία με ειδικό concept και διαγωνισμούς, virals, direct marketing καμπάνια με «Τα Αυγά του Μήνα» και microsite.
Αντίστοιχα σε below the line διαμορφώνονται προωθητικές ενέργειες με το Πουλάκι Τσίου στα super market, promotion και POS. Η AWG Athens σχεδίασε επίσης τις ειδικές συσκευασίες για τα Χρυσά Αυγά οι οποίες βρίσκονται ήδη στα ράφια των super market.


Στην pre launch φάση, η Politics GlobalCom έχτισε και διαχειρίστηκε τον ήρωα Πουλάκι Τσίου αξιοποιώντας PR πρακτικές στο digital περιβάλλον για να δημιουργήσει επικοινωνιακό «θόρυβο» προς όλες τις κατευθύνσεις, ώστε να προετοιμάσει το έδαφος για το λανσάρισμα. Ο Ιωσήφ Πάρσαλης CEO της AWG Athens και Γενικός Διευθυντής της Politics GlobalCom δήλωσε:

«Η στρατηγική σκέψη της ομάδας μελέτησε πολύ πριν γίνει διάσημο το Πουλάκι Τσίου και οδηγήθηκε στην επιλογή του ήρωα για τα Χρυσά Αυγά ως δημιουργικό επικοινωνιακό όχημα στο πλέγμα των ενεργειών που σχεδίασε για να αναδείξει μια φρέσκια εικόνα για τον ηγέτη της αγοράς. Η ευρηματική αξιοποίηση του ήρωα και η επιτυχία της στρατηγικής έως τώρα μας επιβραβεύει και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε δυναμικά σε αποτελεσματική above και below the line επικοινωνία».






ΠΗΓΗ: marketingweek.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου